7.1. Aktywna Integracja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Jarocin, dnia 26.11.2021 r.

dotyczące wykonywania usług pośrednictwa pracy w ramach w projektu
pn.: „KROK W ROZWÓJ” nr RPWP.07.01.02-30-0179/19

  1. Zamawiający:

Niepubliczne Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Jarocinie

ul. Tadeusza Kościuszki 14a

63-200 Jarocin

NIP 6172204453

REGON 302265360

Tel. 62 505 30 10

e-mail: ckujarocin@gmail.com

Centrum Doskonalenia Umiejętności Ewa Jaworska

ul. Bolesława Chrobrego 42

63-200 Jarocin

NIP: 6172207144

Zamawiający, w związku z realizacją ww. projektu nr RPWP.07.01.02-30-0179/19współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zrealizowanie zamówienia.

2.   Informacje o projekcie:

  1. Projekt: „KROK W ROZWÓJ” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 7 Włączenie społeczne, Działanie 7.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 7.1.2 Aktywna integracja – projekty konkursowe
  2. Przedmiotem projektu jest pełna reintegracja społeczna oraz zawodowa 88 osób bezrobotnych i biernych zawodowo zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym z terenów powiatów: jarocińskiego, kaliskiego, krotoszyńskiego, ostrowskiego, pleszewskiego i średzkiego, w wieku od 15 do 64 lat, która ma doprowadzić do podjęcia zatrudnienia przez cześć grupy docelowej w terminie do 31.12.2022 r.

3.   Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

  1. wsparcie dla 80 Uczestników projektu, z zastrzeżeniem pkt 9 niniejszego zapytania, polegające na udzieleniu wsparcia w zakresie pośrednictwa pracy w formie spotkań indywidualnych w wymiarze 3 godz. na osobę, polegające na pozyskaniu ofert pracy, zgodnych z ich oczekiwaniami i zapotrzebowaniem lokalnego rynku pracy;
  2. wsparcie udzielane w formie spotkań indywidualnych stacjonarnych 1 na 1 (forma spotkań uzależniona od sytuacji panującej w Polsce w związku z zaleceniami dot. COVID 19), na terenie Miasta Jarocina lub w przypadku braku możliwości lub problemów z dojazdem, wsparcie będzie organizowane możliwie blisko miejsca zamieszkania uczestników na terenie Wielkopolski;
  3. przeprowadzenie wstępnej indywidualnej rozmowy z uczestnikami, mającej na celu zebranie niezbędnych informacji do poszukiwania odpowiedniej pracy;
  4. przeprowadzanie kolejnych indywidualnych rozmów z uczestnikami (min. raz w miesiącu), w celu weryfikacji efektów poszukiwania ofert pracy;
  5. pozyskiwanie ofert pracy od lokalnych oraz regionalnych pracodawców (udostępnianie list ofert pracy na spotkaniach indywidualnych, kontakt telefoniczny/mailowy z uczestnikami w razie potrzeby – np. oferta z krótkim terminem ważności, newslettery projektowe);
  6. -informowanie uczestników o aktualnej sytuacji i przewidywanych zmianach na lokalnych
    i regionalnym rynku pracy;
  7. -inicjowanie kontaktów uczestników z potencjalnymi pracodawcami;
  8. -pobudzanie uczestników do samodzielnego działania i poszukiwania pracy;
  9. -informowanie uczestników o przysługujących im prawach i obowiązkach.

Zamawiający zapewnia salę wyposażoną w sprzęt komputerowy i drukarkę, niezbędne do realizacji zajęć, z dostępem do Internetu. Spotkania indywidualne należy odbyć w siedzibie Centrum Doskonalenia Umiejętności lub w przypadku braku możliwości lub problemów z dojazdem, wsparcie będzie organizowane możliwie blisko miejsca zamieszkania uczestników na terenie Wielkopolski z zastrzeżeniem pkt 9 niniejszego zapytania.

Ilość godzin wsparcia w danym miesiącu uzależniona jest od ilości Uczestników zgłaszających się do projektu, z zastrzeżeniem, iż wynagrodzenie pośrednika pracy obejmuje wyłącznie godziny przeprowadzone na rzecz Uczestników ostatecznie zakwalifikowanych do projektu.

W ramach niniejszego zamówienia pośrednik pracy będzie odpowiedzialny za zrealizowanie min. 240 godz. (1 godz. = 60 min.) indywidualnego wsparcia dla 80 Uczestników projektu z zastrzeżeniem pkt 9 niniejszego zapytania.

Metodyka zajęć: w formie zajęć teoretycznych oraz praktycznych, pogadanki, ćwiczenia.

Ponadto Wykonawcy zobligowani są do:

  1. Wypełnienia dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia;
  2. zbierania podpisów od uczestników szkoleń na listach obecności, i innych listach dostarczonych przez Zamawiającego.

Kod CPV 79611000-0 Usługi poszukiwania pracy.

Okres realizacji wsparcia psychologicznego: od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r.

4.   Kryteria i sposób oceny ofert:

a)   Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.

  • Oferenci/Wykonawcy muszą spełniać wszystkie warunki zamieszczone w pkt 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący sposób: spełnia / nie spełnia.
  • Kryterium oceny ofert będzie ich cena brutto oraz kompletność spełnienia wszystkich warunków zamieszczonych w pkt 5. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaproponuje w ramach oferty najniższą cenę brutto oraz spełni wszystkie warunki zamieszczone w pkt 5. Prosimy o podanie ceny brutto za 1 godz. pośrednictwa pracy. W cenie należy uwzględnić wszelkie koszty dot. realizacji usługi, tzn. koszty dojazdu, ewentualnego zakwaterowania, itp.

b)   W przypadku złożenia ofert przekraczających kwotę jaką Zamawiający posiada na realizację niniejszego zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji osobistych lub telefonicznych z Wykonawcą, który złożył ofertę najbardziej zbliżoną do kwot zaplanowanych w projekcie na realizację usługi.

5.    Opis warunków udziału w postępowaniu

1)   O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który:

–     posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

–     jest osobą fizyczną lub podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą

–     w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą Zamawiający zastrzega sobie wykonywanie usługi przez Wykonawcę podsiadającego wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia prowadzonego przez Wojewódzkie Urzędy Pracy oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. do prowadzenia zajęć zaangażuje kadrę posiadającą odpowiednie kwalifikacje – weryfikacja na podstawie załączonych do oferty CV personelu i ewentualnych kopii certyfikatów, referencji itp.

–     posiada wiedzę na temat lokalnego rynku pracy

–     posiada wykształcenie udokumentowane dyplomem uczelni wyższej

–     posiada min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pośrednictwa pracy, tj. posiada doświadczenie z w danej dziedzinie i wykonał należycie obowiązki w ilości min. 300 godz. w ciągu 2 lat.

–     posiada doświadczenie w pracy z grupą docelową Uczestników projektu.

2)   Oferta musi być podpisana imieniem i nazwiskiem przez osobę składającą ofertę.

3)   Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

–     ofertę cenową – sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,

–     aktualny odpis lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, dyplomu potwierdzającego posiadanie wykształcenia wyższego przez Wykonawcę lub jego personel,

–     aktualne CV Wykonawcy lub jego personelu potwierdzające doświadczenie zawodowe w zakresie pracy z grupą docelową Uczestników projektu oraz min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pośrednictwa pracy, tj. że posiada doświadczenie z w danej dziedzinie i wykonał należycie obowiązki w ilości min. 300 godz. w ciągu 2 lat., podpisane imieniem i nazwiskiem z datą wypełniania oferty wraz z oświadczeniem:

„Świadomy/a odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń, informuję, iż dane zawarte w ofercie i załącznikach są zgodne z prawdą.”

–     oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
z Zamawiającym – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

–     oświadczenie o posiadanych uprawnieniach oraz od dysponowaniu odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – załącznik nr 3 (dotyczy tylko podmiotów prowadzących działalność gospodarczą).

–     dodatkowo w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą należy podać numer wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia prowadzonego przez Wojewódzkie Urzędy Pracy.

4)   Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący sposób: spełnia / nie spełnia.

5)   Wzór „Oferty cenowej” znajduje się w załączeniu.

6)   Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone zostaną podmioty, które powiązane są
z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy osobowo lub kapitałowo.

6.   Miejsce, sposób i termin składania ofert.

1)   Oferty należy złożyć osobiście lub pocztą / kurierem na adres biura projektu:

ul. Tadeusza Kościuszki 14a, 63-200 Jarocin w terminie do dnia 03.12.2021 r. do godz. 16.00 w zamkniętej kopercie zawierającej imię i nazwisko oraz adres Wykonawcy z dopiskiem: „Oferta dotycząca pośrednictwa pracy”.

2)   Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

3)   W ofercie należy podać ceny brutto uwzględniające wszystkie koszty Wykonawcy.

  • Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
  •             Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Oferentów dokumentów, wykazów, danych i informacji.
  •             Zamawiający wykluczy z postępowania Oferentów, którzy złożą ofertę niezgodną z prawdą (poświadczą nieprawdziwe informacje).
  • Ofertę Oferenta wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

7. Kontakt z Zamawiającym

Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest Krzysztof Hajdasz, e-mail: ckujarocin@gmail.com, tel. 62 505 30 10

8. Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia

1)   Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte w dniu 03.12.2021 r.

2)   W przypadku wpłynięcia ofert przewyższających wartość zamówienia w godz. od 1600 do 1800 przeprowadzone zostaną osobiste lub telefoniczne negocjacje z Wykonawcą, który złożył najniższą ofertę najbardziej zbliżoną do kwot zaplanowanych w projekcie na realizację usługi.

3)   O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani osobiście lub telefonicznie.

4)   Sposób płatności za wykonanie usługi – Zamawiający będzie dokonywał płatności
w cyklach miesięcznych na podstawie rachunków/faktur i kart czasu pracy wystawionych przez Wykonawcę. Płatności będą dokonywane pod warunkiem dostępności środków finansowych na rachunku bankowym projektu.

5)   Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy w przedmiocie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.

6)   Zamawiający zastrzega, iż niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do złożenia zamówienia.

7)   Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego.

8)   Oferenci/Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.

9.  Przewidywane zmiany do umowy – Zamawiający przewiduje następujące zmiany:

  1.  zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych,
  2. zmianę polegającą na zmniejszeniu ilości Uczestników projektu w przypadku rezygnacji Uczestnika z dalszego udziału w projekcie lub ścieżki oferowanego wsparcia lub innej przyczyny nie przewidzianej na tym etapie realizacji projektu przez Zamawiającego.

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy także w przypadkach, gdy:

  1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
  2. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
    w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie,
  3. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej,
  4. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.

Serdecznie zapraszamy do współpracy.

Załączniki :


ZAPYTANIE OFERTOWE

ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące wykonywania usług doradztwa psychologicznego w ramach w projektu
pn.: „KROK W ROZWÓJ” nr RPWP.07.01.02-30-0179/19

Oferty należy złożyć osobiście lub pocztą / kurierem na adres biura projektu:
ul. Tadeusza Kościuszki 14a, 63-200 Jarocin w terminie do dnia 07.10.2021 r. do
godz. 16.00 w zamkniętej kopercie zawierającej imię i nazwisko oraz adres
Wykonawcy z dopiskiem: „Oferta dotycząca wsparcia psychologicznego”.

  1. Zamawiający:
    Niepubliczne Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Jarocinie
    ul. Tadeusza Kościuszki 14a
    63-200 Jarocin
    NIP 6172204453
    REGON 302265360
    Tel. 62 505 30 10
    e-mail: ckujarocin@gmail.com
    Centrum Doskonalenia Umiejętności Ewa Jaworska
    ul. Bolesława Chrobrego 42
    63-200 Jarocin
    NIP: 6172207144
    Zamawiający, w związku z realizacją ww. projektu nr RPWP.07.01.02-30-0179/19
    współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu
    Społecznego, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zrealizowanie
    zamówienia.
  2. Informacje o projekcie:
    1) Projekt: „KROK W ROZWÓJ” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu
    Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
    2014 – 2020, Oś Priorytetowa 7 Włączenie społeczne, Działanie 7.1 Aktywna integracja,
    Poddziałanie 7.1.2 Aktywna integracja – projekty konkursowe
    2) Przedmiotem projektu jest pełna reintegracja społeczna oraz zawodowa 88 osób
    bezrobotnych i biernych zawodowo zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym
    z terenów powiatów: jarocińskiego, kaliskiego, krotoszyńskiego, ostrowskiego,
    pleszewskiego i średzkiego, w wieku od 15 do 64 lat, która ma doprowadzić do podjęcia
    zatrudnienia przez cześć grupy docelowej w terminie do 31.12.2022 r.
    *Niepotrzebne skreślić
  3. Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wsparcie dla 88 Uczestników projektu, z zastrzeżeniem pkt 9
    niniejszego zapytania, polegające na udzieleniu wsparcia psychologicznego w formie spotkań
    indywidualnych w wymiarze 4 godz. na osobę. Program spotkań obejmuje: m.in. neutralizowanie
    negatywnych postaw i frustracji, pracę nad likwidowaniem barier psychologicznych i wewnętrznego
    oporu przed podjęciem ponownego zatrudnienia, budowanie poczucia własnej wartości,
    wzmacnianie samooceny, zdefiniowanie predyspozycji zawodowych.
    Zadaniem psychologa jest przygotowanie w ciągu 1 godz. szczegółowej diagnozy indywidualnej
    dla każdego kandydata starającego się o udział w projekcie.
    Zakres diagnozy:
  • rozmowy i testy
  • analiza testów i ocena kompetencji społecznych
  • identyfikacja potrzeb
  • analiza nastawienia do pracy oraz motywacji
  • określenie wyniku punktowego 0-30pkt
  • wydanie opinii psychologicznej dla potrzeb Doradcy zawodowego (mapy psychologicznej
    kandydata)
    Kolejne 2 godz. po przyjęciu danej osoby do projektu, na etapie jej udziału w projekcie – zakres
    działań:
  • opracowanie Indywidualnej Ścieżki Reintegracji dla każdego Uczestnika z uwzględnieniem
    diagnozy sytuacji problemowej, zasobów, potencjału, predyspozycji, potrzeb
  • przygotowanie kontraktu socjalnego,
  • analiza sytuacji życiowej,
  • analiza statusu społ.-ekonom.
  • wsparcie motywacji,
  • wsparcie poczucia własnej wartości i wizerunku
    Psycholog (po konsultacji analizy z Doradcą zawodowym) musi utworzyć dla każdego Uczestnika
    indywidualną ścieżkę reintegracji tzn. zestaw kompleksowych i zindywidualizowanych form
    wsparcia, mających na celu wyprowadzenie osoby z ubóstwa lub wykluczenia społecznego.
    Na etapie ewaluacji – po zakończeniu wsparcia dla danego Uczestnika, psycholog ma 1 godz. na
    weryfikację kontraktu oraz indywidualnej ścieżki reintegracji. Psycholog musi dokonać
    szczegółowej oceny:
  • postępów uczestnika,
  • zmiany motywacji,
  • możliwości podjęcia pracy,
    *Niepotrzebne skreślić
  • nauki,
  • poprawy stanu zdrowia.
    Zamawiający zapewnia salę wyposażoną w sprzęt komputerowy i drukarkę, niezbędne do
    realizacji zajęć, z dostępem do Internetu. Spotkania indywidualne należy odbyć w siedzibie
    Zamawiającego z zastrzeżeniem pkt 9 niniejszego zapytania.
    Ilość godzin wsparcia psychologicznego w danym miesiącu uzależniona jest od ilości Uczestników
    zgłaszających się do projektu, z zastrzeżeniem, iż wynagrodzenie psychologa obejmuje wyłącznie
    godziny przeprowadzone na rzecz Uczestników ostatecznie zakwalifikowanych do projektu.
    W ramach niniejszego zamówienia psycholog będzie odpowiedzialny za zrealizowanie min. 352
    godz. (1 godz. = 60 min.) indywidualnego wsparcia psychologicznego dla min. 88 Uczestników
    projektu z zastrzeżeniem pkt 9 niniejszego zapytania.
    Metodyka zajęć: w formie zajęć teoretycznych oraz praktycznych, pogadanki, ćwiczenia.
    Ponadto Wykonawcy zobligowani są do:
    1) Wypełnienia dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia;
    2) zbierania podpisów od uczestników szkoleń na listach obecności, i innych listach
    dostarczonych przez Zamawiającego.
    Kod CPV 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne.
    Okres realizacji wsparcia psychologicznego: od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r.
  1. Kryteria i sposób oceny ofert:
    a) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.
    3) Oferenci/Wykonawcy muszą spełniać wszystkie warunki zamieszczone w pkt 5. Ocena
    spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący sposób:
    spełnia / nie spełnia.
    4) Kryterium oceny ofert będzie ich cena brutto oraz kompletność spełnienia wszystkich
    warunków zamieszczonych w pkt 5. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który
    zaproponuje w ramach oferty najniższą cenę brutto oraz spełni wszystkie warunki
    zamieszczone w pkt 5. Prosimy o podanie ceny brutto za 1 godz. wsparcia
    psychologicznego. W cenie należy uwzględnić wszelkie koszty dot. realizacji usługi, tzn.
    koszty dojazdu, ewentualnego zakwaterowania, itp.
    b) W przypadku złożenia ofert przekraczających kwotę jaką Zamawiający posiada na
    realizację niniejszego zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji
    *Niepotrzebne skreślić
    osobistych lub telefonicznych z Wykonawcą, który złożył ofertę najbardziej zbliżoną do kwot
    zaplanowanych w projekcie na realizację usługi.
  2. Opis warunków udziału w postępowaniu
    1) O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który:
  • posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
    przepisy prawne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • jest osobą fizyczną lub podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą
  • w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą Zamawiający
    zastrzega sobie wykonywanie usługi przez Wykonawcę podsiadającego wpis do
    Rejestru Agencji Zatrudnienia prowadzonego przez Wojewódzkie Urzędy Pracy oraz
    dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. do prowadzenia zajęć
    zaangażuje kadrę posiadającą odpowiednie kwalifikacje – weryfikacja na podstawie
    załączonych do oferty CV personelu i ewentualnych kopii certyfikatów, referencji itp.
  • posiada wiedzę na temat lokalnego rynku pracy
  • posiada wykształcenie psychologiczne udokumentowane dyplomem uczelni wyższej
  • posiada dyplom/zaświadczenie (bądź też inny aktualny dokument właściwy dla
    oferenta) potwierdzający posiadanie kwalifikacji psychologa
  • posiada min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pracy z grupą docelową
    Uczestników projektu, tj. wsparcia psychologicznego i wykonał należycie obowiązki w
    ilości min. 300 godz. w ciągu 2 lat.
    2) Oferta musi być podpisana imieniem i nazwiskiem przez osobę składającą ofertę.
    3) Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
  • ofertę cenową – sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego
    zapytania,
  • aktualny odpis lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, dyplomu
    potwierdzającego posiadanie wykształcenia wyższego przez Wykonawcę lub jego
    personel,
  • aktualne CV Wykonawcy lub jego personelu potwierdzające min. 2 letnie
    doświadczenie zawodowe w zakresie pracy z grupą docelową Uczestników projektu, tj.
    wsparcia psychologicznego i wykonał należycie obowiązki w ilości min. 300 godz. w
    ciągu 2 lat, podpisane imieniem i nazwiskiem z datą wypełniania oferty wraz z
    oświadczeniem:
    „Świadomy/a odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń, informuję,
    iż dane zawarte w ofercie i załącznikach są zgodne z prawdą.”
    *Niepotrzebne skreślić
  • aktualny odpis lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem
    dyplomu/zaświadczenia (bądź też inny aktualny dokument właściwy dla oferenta)
    potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę lub jego personel kwalifikacji psychologa.
  • oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
    z Zamawiającym – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
  • oświadczenie o posiadanych uprawnieniach oraz od dysponowaniu odpowiednimi
    osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – załącznik nr 3 (dotyczy tylko
    podmiotów prowadzących działalność gospodarczą).
  • dodatkowo w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą należy
    podać numer wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia prowadzonego przez
    Wojewódzkie Urzędy Pracy.
    4) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący
    sposób: spełnia / nie spełnia.
    5) Wzór „Oferty cenowej” znajduje się w załączeniu.
    6) Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone zostaną podmioty, które powiązane są
    z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
    Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane
    z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy osobowo lub
    kapitałowo.
  1. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
    1) Oferty należy złożyć osobiście lub pocztą / kurierem na adres biura projektu:
    ul. Tadeusza Kościuszki 14a, 63-200 Jarocin w terminie do dnia 07.10.2021 r. do
    godz. 16.00 w zamkniętej kopercie zawierającej imię i nazwisko oraz adres
    Wykonawcy z dopiskiem: „Oferta dotycząca wsparcia psychologicznego”.
    2) Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą
    rozpatrywane.
    3) W ofercie należy podać ceny brutto uwzględniające wszystkie koszty Wykonawcy.
    5) Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że
    uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty
    wymagają zachowania formy pisemnej.
    6) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności
    przedstawionych przez Oferentów dokumentów, wykazów, danych i informacji.
    7) Zamawiający wykluczy z postępowania Oferentów, którzy złożą ofertę niezgodną z prawdą
    (poświadczą nieprawdziwe informacje).
    *Niepotrzebne skreślić
    8) Ofertę Oferenta wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  2. Kontakt z Zamawiającym
    Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest Krzysztof
    Hajdasz, e-mail: ckujarocin@gmail.com, tel. 62 505 30 10
  3. Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia
    1) Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte w dniu 07.10.2021 r.
    2) W przypadku wpłynięcia ofert przewyższających wartość zamówienia w godz. od 16
    00 do
    18
    00 przeprowadzone zostaną osobiste lub telefoniczne negocjacje z Wykonawcą, który
    złożył najniższą ofertę najbardziej zbliżoną do kwot zaplanowanych w projekcie na
    realizację usługi.
    3) O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani osobiście lub
    telefonicznie.
    4) Sposób płatności za wykonanie usługi – Zamawiający będzie dokonywał płatności
    w cyklach miesięcznych na podstawie rachunków/faktur i kart czasu pracy wystawionych
    przez Wykonawcę. Płatności będą dokonywane pod warunkiem dostępności środków
    finansowych na rachunku bankowym projektu.
    5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert,
    jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od
    zawarcia umowy w przedmiocie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.
    6) Zamawiający zastrzega, iż niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do
    złożenia zamówienia.
    7) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego
    bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu
    w dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego.
    8) Oferenci/Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie
    przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od
    postępowania ofertowego.
  4. Przewidywane zmiany do umowy – Zamawiający przewiduje następujące zmiany:
    a) zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych,
    b) zmianę polegającą na zmniejszeniu ilości Uczestników projektu w przypadku rezygnacji
    Uczestnika z dalszego udziału w projekcie lub ścieżki oferowanego wsparcia lub innej
    przyczyny nie przewidzianej na tym etapie realizacji projektu przez Zamawiającego.
    *Niepotrzebne skreślić
    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy także w przypadkach,
    gdy:
    a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ
    na realizację przedmiotu zamówienia,
    b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
    w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami
    nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie,
    c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących
    Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego lub wytycznych i
    zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej,
    d) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób
    a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu
    jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
    Serdecznie zapraszamy do współpracy.

ZAŁĄCZNIKI :

  1. Oświadczenie
  2.  Oferta cenowa

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące wykonywania usług doradztwa psychologicznego w ramach w projektu
pn.: „KROK W ROZWÓJ” nr RPWP.07.01.02-30-0179/19

Oferty należy złożyć osobiście lub pocztą / kurierem na adres biura projektu:
ul. Tadeusza Kościuszki 14a, 63-200 Jarocin w terminie do dnia 14.10.2021 r. do
godz. 16.00 w zamkniętej kopercie zawierającej imię i nazwisko oraz adres
Wykonawcy z dopiskiem: „Oferta dotycząca wsparcia psychologicznego”.

  1. Zamawiający:
    Niepubliczne Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Jarocinie
    ul. Tadeusza Kościuszki 14a
    63-200 Jarocin
    NIP 6172204453
    REGON 302265360
    Tel. 62 505 30 10
    e-mail: ckujarocin@gmail.com
    Centrum Doskonalenia Umiejętności Ewa Jaworska
    ul. Bolesława Chrobrego 42
    63-200 Jarocin
    NIP: 6172207144
    Zamawiający, w związku z realizacją ww. projektu nr RPWP.07.01.02-30-0179/19
    współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu
    Społecznego, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zrealizowanie
    zamówienia.
  2. Informacje o projekcie:
    1) Projekt: „KROK W ROZWÓJ” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu
    Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
    2014 – 2020, Oś Priorytetowa 7 Włączenie społeczne, Działanie 7.1 Aktywna integracja,
    Poddziałanie 7.1.2 Aktywna integracja – projekty konkursowe
    2) Przedmiotem projektu jest pełna reintegracja społeczna oraz zawodowa 88 osób
    bezrobotnych i biernych zawodowo zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym
    z terenów powiatów: jarocińskiego, kaliskiego, krotoszyńskiego, ostrowskiego,
    pleszewskiego i średzkiego, w wieku od 15 do 64 lat, która ma doprowadzić do podjęcia
    zatrudnienia przez cześć grupy docelowej w terminie do 31.12.2022 r.
    *Niepotrzebne skreślić
  3. Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wsparcie dla 88 Uczestników projektu, z zastrzeżeniem pkt 9
    niniejszego zapytania, polegające na udzieleniu wsparcia psychologicznego w formie spotkań
    indywidualnych w wymiarze 4 godz. na osobę. Program spotkań obejmuje: m.in. neutralizowanie
    negatywnych postaw i frustracji, pracę nad likwidowaniem barier psychologicznych i wewnętrznego
    oporu przed podjęciem ponownego zatrudnienia, budowanie poczucia własnej wartości,
    wzmacnianie samooceny, zdefiniowanie predyspozycji zawodowych.
    Zadaniem psychologa jest przygotowanie w ciągu 1 godz. szczegółowej diagnozy indywidualnej
    dla każdego kandydata starającego się o udział w projekcie.
    Zakres diagnozy:
  • rozmowy i testy
  • analiza testów i ocena kompetencji społecznych
  • identyfikacja potrzeb
  • analiza nastawienia do pracy oraz motywacji
  • określenie wyniku punktowego 0-30pkt
  • wydanie opinii psychologicznej dla potrzeb Doradcy zawodowego (mapy psychologicznej
    kandydata)
    Kolejne 2 godz. po przyjęciu danej osoby do projektu, na etapie jej udziału w projekcie – zakres
    działań:
  • opracowanie Indywidualnej Ścieżki Reintegracji dla każdego Uczestnika z uwzględnieniem
    diagnozy sytuacji problemowej, zasobów, potencjału, predyspozycji, potrzeb
  • przygotowanie kontraktu socjalnego,
  • analiza sytuacji życiowej,
  • analiza statusu społ.-ekonom.
  • wsparcie motywacji,
  • wsparcie poczucia własnej wartości i wizerunku
    Psycholog (po konsultacji analizy z Doradcą zawodowym) musi utworzyć dla każdego Uczestnika
    indywidualną ścieżkę reintegracji tzn. zestaw kompleksowych i zindywidualizowanych form
    wsparcia, mających na celu wyprowadzenie osoby z ubóstwa lub wykluczenia społecznego.
    Na etapie ewaluacji – po zakończeniu wsparcia dla danego Uczestnika, psycholog ma 1 godz. na
    weryfikację kontraktu oraz indywidualnej ścieżki reintegracji. Psycholog musi dokonać
    szczegółowej oceny:
  • postępów uczestnika,
  • zmiany motywacji,
  • możliwości podjęcia pracy,
    *Niepotrzebne skreślić
  • nauki,
  • poprawy stanu zdrowia.
    Zamawiający zapewnia salę wyposażoną w sprzęt komputerowy i drukarkę, niezbędne do
    realizacji zajęć, z dostępem do Internetu. Spotkania indywidualne należy odbyć w siedzibie
    Zamawiającego z zastrzeżeniem pkt 9 niniejszego zapytania.
    Ilość godzin wsparcia psychologicznego w danym miesiącu uzależniona jest od ilości Uczestników
    zgłaszających się do projektu, z zastrzeżeniem, iż wynagrodzenie psychologa obejmuje wyłącznie
    godziny przeprowadzone na rzecz Uczestników ostatecznie zakwalifikowanych do projektu.
    W ramach niniejszego zamówienia psycholog będzie odpowiedzialny za zrealizowanie min. 352
    godz. (1 godz. = 60 min.) indywidualnego wsparcia psychologicznego dla min. 88 Uczestników
    projektu z zastrzeżeniem pkt 9 niniejszego zapytania.
    Metodyka zajęć: w formie zajęć teoretycznych oraz praktycznych, pogadanki, ćwiczenia.
    Ponadto Wykonawcy zobligowani są do:
    1) Wypełnienia dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia;
    2) zbierania podpisów od uczestników szkoleń na listach obecności, i innych listach
    dostarczonych przez Zamawiającego.
    Kod CPV 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne.
    Okres realizacji wsparcia psychologicznego: od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r.
  1. Kryteria i sposób oceny ofert:
    a) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.
    3) Oferenci/Wykonawcy muszą spełniać wszystkie warunki zamieszczone w pkt 5. Ocena
    spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący sposób:
    spełnia / nie spełnia.
    4) Kryterium oceny ofert będzie ich cena brutto oraz kompletność spełnienia wszystkich
    warunków zamieszczonych w pkt 5. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który
    zaproponuje w ramach oferty najniższą cenę brutto oraz spełni wszystkie warunki
    zamieszczone w pkt 5. Prosimy o podanie ceny brutto za 1 godz. wsparcia
    psychologicznego. W cenie należy uwzględnić wszelkie koszty dot. realizacji usługi, tzn.
    koszty dojazdu, ewentualnego zakwaterowania, itp.
    b) W przypadku złożenia ofert przekraczających kwotę jaką Zamawiający posiada na
    realizację niniejszego zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji
    *Niepotrzebne skreślić
    osobistych lub telefonicznych z Wykonawcą, który złożył ofertę najbardziej zbliżoną do kwot
    zaplanowanych w projekcie na realizację usługi.
  2. Opis warunków udziału w postępowaniu
    1) O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który:
  • posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
    przepisy prawne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • jest osobą fizyczną lub podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą
  • w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą Zamawiający
    zastrzega sobie wykonywanie usługi przez Wykonawcę podsiadającego wpis do
    Rejestru Agencji Zatrudnienia prowadzonego przez Wojewódzkie Urzędy Pracy oraz
    dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. do prowadzenia zajęć
    zaangażuje kadrę posiadającą odpowiednie kwalifikacje – weryfikacja na podstawie
    załączonych do oferty CV personelu i ewentualnych kopii certyfikatów, referencji itp.
  • posiada wiedzę na temat lokalnego rynku pracy
  • posiada wykształcenie psychologiczne udokumentowane dyplomem uczelni wyższej
  • posiada dyplom/zaświadczenie (bądź też inny aktualny dokument właściwy dla
    oferenta) potwierdzający posiadanie kwalifikacji psychologa
  • posiada min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pracy z grupą docelową
    Uczestników projektu, tj. wsparcia psychologicznego i wykonał należycie obowiązki w
    ilości min. 300 godz. w ciągu 2 lat.
    2) Oferta musi być podpisana imieniem i nazwiskiem przez osobę składającą ofertę.
    3) Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
  • ofertę cenową – sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego
    zapytania,
  • aktualny odpis lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, dyplomu
    potwierdzającego posiadanie wykształcenia wyższego przez Wykonawcę lub jego
    personel,
  • aktualne CV Wykonawcy lub jego personelu potwierdzające min. 2 letnie
    doświadczenie zawodowe w zakresie pracy z grupą docelową Uczestników projektu, tj.
    wsparcia psychologicznego i wykonał należycie obowiązki w ilości min. 300 godz. w
    ciągu 2 lat, podpisane imieniem i nazwiskiem z datą wypełniania oferty wraz z
    oświadczeniem:
    „Świadomy/a odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń, informuję,
    iż dane zawarte w ofercie i załącznikach są zgodne z prawdą.”
    *Niepotrzebne skreślić
  • aktualny odpis lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem
    dyplomu/zaświadczenia (bądź też inny aktualny dokument właściwy dla oferenta)
    potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę lub jego personel kwalifikacji psychologa.
  • oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
    z Zamawiającym – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
  • oświadczenie o posiadanych uprawnieniach oraz od dysponowaniu odpowiednimi
    osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – załącznik nr 3 (dotyczy tylko
    podmiotów prowadzących działalność gospodarczą).
  • dodatkowo w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą należy
    podać numer wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia prowadzonego przez
    Wojewódzkie Urzędy Pracy.
    4) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący
    sposób: spełnia / nie spełnia.
    5) Wzór „Oferty cenowej” znajduje się w załączeniu.
    6) Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone zostaną podmioty, które powiązane są
    z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
    Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane
    z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy osobowo lub
    kapitałowo.
  1. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
    1) Oferty należy złożyć osobiście lub pocztą / kurierem na adres biura projektu:
    ul. Tadeusza Kościuszki 14a, 63-200 Jarocin w terminie do dnia 14.10.2021 r. do
    godz. 16.00 w zamkniętej kopercie zawierającej imię i nazwisko oraz adres
    Wykonawcy z dopiskiem: „Oferta dotycząca wsparcia psychologicznego”.
    2) Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą
    rozpatrywane.
    3) W ofercie należy podać ceny brutto uwzględniające wszystkie koszty Wykonawcy.
    5) Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że
    uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty
    wymagają zachowania formy pisemnej.
    6) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności
    przedstawionych przez Oferentów dokumentów, wykazów, danych i informacji.
    7) Zamawiający wykluczy z postępowania Oferentów, którzy złożą ofertę niezgodną z prawdą
    (poświadczą nieprawdziwe informacje).
    *Niepotrzebne skreślić
    8) Ofertę Oferenta wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  2. Kontakt z Zamawiającym
    Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest Krzysztof
    Hajdasz, e-mail: ckujarocin@gmail.com, tel. 62 505 30 10
  3. Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia
    1) Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte w dniu 15.10.2021 r.
    2) W przypadku wpłynięcia ofert przewyższających wartość zamówienia w godz. od 16
    00 do
    18
    00 przeprowadzone zostaną osobiste lub telefoniczne negocjacje z Wykonawcą, który
    złożył najniższą ofertę najbardziej zbliżoną do kwot zaplanowanych w projekcie na
    realizację usługi.
    3) O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani osobiście lub
    telefonicznie.
    4) Sposób płatności za wykonanie usługi – Zamawiający będzie dokonywał płatności
    w cyklach miesięcznych na podstawie rachunków/faktur i kart czasu pracy wystawionych
    przez Wykonawcę. Płatności będą dokonywane pod warunkiem dostępności środków
    finansowych na rachunku bankowym projektu.
    5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert,
    jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od
    zawarcia umowy w przedmiocie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.
    6) Zamawiający zastrzega, iż niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do
    złożenia zamówienia.
    7) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego
    bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu
    w dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego.
    8) Oferenci/Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie
    przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od
    postępowania ofertowego.
  4. Przewidywane zmiany do umowy – Zamawiający przewiduje następujące zmiany:
    a) zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych,
    b) zmianę polegającą na zmniejszeniu ilości Uczestników projektu w przypadku rezygnacji
    Uczestnika z dalszego udziału w projekcie lub ścieżki oferowanego wsparcia lub innej
    przyczyny nie przewidzianej na tym etapie realizacji projektu przez Zamawiającego.
    *Niepotrzebne skreślić
    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy także w przypadkach,
    gdy:
    a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ
    na realizację przedmiotu zamówienia,
    b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
    w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami
    nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie,
    c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących
    Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego lub wytycznych i
    zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej,
    d) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób
    a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu
    jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
    Serdecznie zapraszamy do współpracy.

ZAŁĄCZNIKI:

  1. Oświadczenie
  2. Oferta cenowa